Foto:

ključne točke

  • Odkrijte skrivnosti oblikovanja neustavljivih opisov izdelkov, ki odmevajo pri ciljnem občinstvu, ter vključite živahne podobe in čutni jezik, da oživite svojo ponudbo.
  • Izkoristite psihološki vpliv pomanjkanja in nujnosti za spodbujanje takojšnjega ukrepanja.
  • Spoznajte napreden pristop Bhavika Sarkhedija k izboljšanju opisov izdelkov z uporabo učinkovitih ukazov ChatGPT.

Obvladovanje pisanja prodajnih besedil je ključnega pomena za vsakega podjetnika, ki se ukvarja s spletno prodajo ali ustvarjanjem potencialnih kupcev. Bistveno je ne le za lastne potrebe, temveč tudi za ocenjevanje kakovosti dela najetih piscev besedil. Dobro poznavanje tega, kaj je tisto, zaradi česar je besedilo prepričljivo, je koristno pri vseh oblikah pisanja. Sposobnost pritegniti in zadržati pozornost nekoga skozi celotno stran je izjemna in dragocena spretnost. Zdaj je čas, da to spretnost izpopolnite.

Bhavik Sarkhedi, priznan pripovedovalec zgodb, tržnik in ustanovitelj podjetja Write Right, je naredil velik napredek na področju digitalnega pisanja. S širokim portfeljem več kot 2.000 člankov o različnih temah, kot so umetna inteligenca, trendi vsebine v prihodnosti in strategije za mala podjetja, za platforme, kot sta HuffPost in Elite Daily, je Sarkhedi dosegel močno spletno prisotnost. Je tudi uveljavljen avtor z osmimi knjigami, vključno z naslovi, kot sta The Unproposed Guy in The Weak Point Dealer. Sarkhedi kot preverjeni avtor na Googlovem forumu znanja pomaga novim piscem pri objavi njihovih začetnih del. Hkrati sodeluje z malimi in srednje velikimi podjetji, da bi izboljšal njihove vsebinske strategije in metodologije ustvarjalnega pisanja.

Sarkhedi z uporabo ChatGPT razvija pionirske metode za izboljšanje pisnih gradiv. Razvil je serijo desetih ciljno usmerjenih ukazov, namenjenih občutnemu povečanju učinkovitosti vašega prodajnega besedila. Začnite z osnutkom opisa izdelka in nato metodično uporabite te spodbude, da izboljšate učinkovitost svoje vsebine.

{{article-ad}}

Ustvarite prepričljive opise izdelkov s ChatGPT in povečajte prodajo

Začnite z opisom izdelka

Začnite z zbiranjem osnovnih podatkov o svojem izdelku ali storitvi. Zapišite preprost opis, pri čemer se osredotočite le na bistvene informacije, ne da bi na tej stopnji skrbeli za besedilo ali strukturo. Te osnovne podatke predložite ChatGPT in ta bo pripravil predhodni opis. Ta osnova bo podlaga, na kateri bo zgrajena vabljiva in prepričljiva predstavitev izdelka. Za začetek uporabite naslednji ukaz:

"Tukaj je preprost opis [ime izdelka ali storitve]. Sestavi odstavek, ki ne bo daljši od petih stavkov, v katerem na prepričljiv način opiši ta [izdelek/storitev] v slogu in tonu [opiši svoj ton glasu], da bi nagovoril občinstvo [opišite svojo ciljno stranko], katerega izzivi so [opišite izzive svoje ciljne skupine] in želje so [opišite njihove želje]. Več podrobnosti vključuje [vstavite informacije o izdelku ali storitvi]."

Izboljšajte svoje besedilo z nazornimi opisi

"Živahen jezik vaše občinstvo popelje na potovanje v svet, poln možnosti," pravi Sarkhedi in zagovarja uporabo bogatih vizualnih podob pri pisanju. Ustvarjanje miselne podobe z opisnim jezikom bralcem ne le nariše scenarij, temveč jim tudi omogoči, da pred nakupom virtualno izkusijo prednosti. Če želite ustvariti resnično prepričljivo vsebino, vključite več čutov. Vključite to tehniko v svoj klepet, da pritegnete vizualne uporabnike:

"Zdaj pa si ustvarimo živo sliko. Obstoječemu opisu izdelka dodaj nekaj stavkov, ki uporabljajo opisni jezik, da si bodo moje stranke lažje predstavljale izkušnjo uporabe mojega izdelka ali storitve."

Poudarjanje nepričakovanih koristi

Če želite, da se vaš opis izdelka vtisne v spomin strankam, dodajte elemente presenečenja. "Z vključitvijo nepričakovanih prednosti se ne razlikujete le od konkurentov, ampak tudi vzbudite radovednost občinstva," opozarja Sarkhedi. Uporabite ta ukaz za izboljšanje svoje pripovedi:

"Zdaj pa presenetimo moje občinstvo. Ustvari 3 točke, ki omenjajo nepričakovane prednosti ali značilnosti mojega izdelka ali storitve. To naj bodo točke, ki jih moja ciljna stranka morda ne bo takoj upoštevala."

Povežite se na čustveni ravni

Po mnenju Sarkhedija lahko vzpostavljanje čustvene povezave globoko odmeva pri bralcih in ustvari trajno vez, ki daleč presega oprijemljive koristi izdelka, kar lahko spodbudi večjo zvestobo strank. Predlaga, da v sporočila vnesete ta čustveni vidik in tako okrepite odnose s strankami.

"Čas je za čustveno povezovanje. Ustvari nekaj stavkov, ki govorijo o čustvenih potrebah ali željah, ki jih izpolnjuje moj izdelek ali storitev. Misli na čustva, kot so olajšanje, sreča ali varnost."

Uporabite načelo pomanjkanja

Nujnost, ki jo ustvarja pomanjkanje, lahko povzroči strah pred zamujanjem, kar lahko posledično privede do hitrih nakupov. "Strateška uporaba nujnosti lahko sproži takojšnje ukrepanje in pospeši prodajo," ugotavlja Sarkhedi. Z uporabo tega pristopa:

"Nadaljujmo z ustvarjanjem nujnosti. Ustvari en sam stavek, ki se ujema z mojim obstoječim opisom in poudarja omejitve zalog, časovno omejeno ponudbo ali druge dejavnike pomanjkanja. Natančno navedi, kako je ta ponudba omejena s količino, časom ali razpoložljivostjo. Posebej za moj izdelek bi to lahko bilo [opišite vse zadevne dejavnike redkosti]."

Ustvarite neposreden poziv k akciji

Prepričajte se, da bralci natančno vedo, kaj naj storijo; dvoumnost vodi v neodzivnost. Jasen in neposreden poziv k akciji (CTA) ne le odpravlja zmedo, temveč tudi povečuje stopnjo konverzije, kot poudarja Sarkhedi. Vključite neposreden CTA, ki uporabnike jasno vodi do naslednjega koraka.

"Naj bralec ve, kaj mora storiti v naslednjem koraku. Dodaj kratek in jasen poziv k akciji, ki stranko usmerja k naslednjim korakom za vključitev v moj izdelek ali storitev, ki je [pojasnite, kaj želite, da stori v nadaljevanju]."

{{related}}

{{article-ad}}

Gradite verodostojnost z dokazi iz socialnih omrežij

Kupci se bojijo, da bi obžalovali svoje odločitve. Če prikažete dokaze o drugih, ki so imeli koristi od vašega izdelka, lahko znatno povečate stopnjo konverzije. "Dokaz iz socialnih omrežij dodaja pristnost in izkorišča vplivno moč potrditve skupnosti, ki lahko močno vpliva na nakupne odločitve," ugotavlja Sarkhedi. Vključite prepričljiva pričevanja, ki bodo vaši predstavitvi dodala avtoriteto.

"Dodajmo verodostojnost. Moje stranke so o mojem podjetju povedale naslednje stvari: [vključite nekaj pričevanj ali mnenj]. Navedi nekaj pričevanj, ocen in potrditev, ki dokazujejo veljavnost mojih dosedanjih trditev."

Poudarite svoje jamstvo

Kupci si želijo zagotovilo, da imajo izhod, če izdelek ne izpolni njihovih pričakovanj. "Ponudba jamstev zmanjšuje zaskrbljenost pri nakupu, saj zagotavlja rezervni načrt, kar povečuje zaznano zanesljivost vaše blagovne znamke," pravi Sarkhedi. Pojasnite garancijo, da bi opogumili neodločne kupce.

"Na koncu odpravimo še morebitne dvome v zadnjem trenutku. Dodaj en sam stavek, v katerem opiši jamstva, garancije ali pravila za zmanjševanje tveganja, ki jih ponujam in ki so lahko [pojasnite vsa, ki veljajo v vašem podjetju]. Poudari, kako ti ukrepi zmanjšujejo tveganje za stranko, in jo tako spodbudi k nakupu."

Uporabite zanimiva retorična vprašanja

"Retorična vprašanja vključijo bralca v miselni pogovor," pravi Sarkhedi. To morajo biti vprašanja, ki so povezana z bralčevimi lastnimi izkušnjami in željami ter ga vodijo v pripoved, ki poudarja vrednost vašega prodajnega sporočila. Uvajajte prepričljiva vprašanja, ki vzbudijo pozornost in spodbudijo razmišljanje.

"Končno je čas, da dodam globino z vključitvijo retoričnih vprašanj v svoj prodajni tekst. Dodaj tri vprašanja, ki odražajo izzive ali želje bralcev in jih usmerjajo k zaključkom, ki krepijo prodajno sporočilo. Ta retorična vprašanja morajo spodbuditi aktivno razmišljanje, kupce pa popolnoma prepričati v nakup."

Začnite z vabljivim namigom

Če želite svoje občinstvo pritegniti že od samega začetka, ponovno preverite uvodno vrstico svojega prodajnega besedila. Kot predlaga Sarkhedi, ustvarite uvodni stavek, ki bralcu vzbudi radovednost in ga prisili, da bere naprej in išče odgovore, ki jih ponuja vaš izdelek ali storitev. Pripravite teren z uvodnim stavkom, ki obljublja - in zagotavlja - znatno vrednost.

"Sedaj pa že od samega začetka pritegni radovednost mojih bralcev. Dodaj uvodno izjavo, ki namiguje na spremembo ali rešitev, na katero se nanaša ponudba, in tako pušča občinstvo v zanimanju, da bo izvedelo več in poiskalo odgovore, ko se bo poglobilo v zgodbo. To je zadnji ukaz, zato mi prosim posreduj končno različico prodajnega besedila z vsemi sestavnimi deli, ki so bili do zdaj ustvarjeni v tem klepetu. (Vabljiv namig, opis, vizualne podobe, koristi v točkah, pričevanja, čustveni jezik, pomanjkanje, poziv k akciji, jamstvo, retorična vprašanja]."

Izboljšajte opise izdelkov s ChatGPT

S ChatGPT brez težav izboljšajte opise svojih izdelkov. Začnite s temeljnimi podrobnostmi in jih nato obogatite z živahnimi slikami. Poudarite edinstvene prednosti, se čustveno povežite s svojim občinstvom in uvedite element pomanjkanja, da spodbudite takojšnje ukrepanje. Jasno jih usmerite v naslednje korake, da zagotovite brezhibno izkušnjo. Okrepite verodostojnost s pričevanji strank, ponudite zagotovilo s trdnim jamstvom in povabite svoje občinstvo v pogovor, v katerega se bo z veseljem vključilo. Pritegnite njihovo zanimanje že s prvim stavkom in poskrbite, da se bodo držali vsake besede, ki ste jo premišljeno sestavili.

Z zaporedno uporabo teh strateških ukazov takoj izboljšate svoje besedilo in opazite opazen dvig stopnje konverzije.

Vir:

Naročite se in prejmite sveže novice v svoj e-poštni predal.

Največ dvakrat tedensko prejmite izbor najboljših novic v vaš poštni nabiralnik.

Prijava na novice